24.04.2024 (Autohooldus FB)
Kliendina liitud Flameko lojaalsusprogrammiga automaatselt.
Meil on hea meel, et oled meie klient. Oleme tänulikud igakordse külastuse eest. Soovime alati kliendile pakkuda parimat remondi- ja hooldusteenust parima hinna ja kvaliteedi suhtega. Sellel põhjusel valime alati Sinu autole varuosad, mis oleks parima hinna ja kvaliteedi suhtega. Ligi 20 aastaga oleme saanud selge pildi varuosadest, mida on mõistlik kasutada. Paraku tuleb tihtipeale valida kallim varuosa, kuna odavam toode lihtsalt ei kesta või ei kõlba üldse. Me vaatame alati suurt pilti, et kokkuvõttes tuleks soodsam. Kindlasti oleme ka alati avatud personaalselt Sinu soovidele, anna sellest vaid meile teada.
Näitamaks, et meie jutt kliendi hoolimisest ning lojaalsuse hindamisest ei ole pelgalt jutt oleme käivitanud juba 2018 aasta jaanuarist püsikliendi lojaalsusprogrammi. Jah, kõik kliendid kes on meid külastanud 2018 aastal on juba selles programmis sees. Ilmselt oled isegi märganud, et oleme hakanud eraisikust kliente nimeliselt programmi sisestama. Ettevõtted on olnud nimeliselt juba aegade algusest. Kõik kliendid kes on meie programmi nimeliselt sisestatud ja saavad nimeliselt arveid on automaatselt meie lojaalsusprogrammis sees.
Nüüd asjast, nimelt Flameko püsikliendi lojaalsusprogrammist.
Meie programm arvestab ise automaatselt 1,5 aastase intervalliga summat, mida oled meie majas tasunud ning arvutab valja Sulle Sinu lojaalsusboonuse.
Tasemeid on neli:
⭐️Pronks 150 EUR 1,5 aasta jooksul annab varuosadelt kuni 5% ning remondi- ja hooldustöödelt 5%.
⭐️⭐️Hõbe 750 EUR 1,5 aasta jooksul annab varuosadelt kuni 10% ning remondi- ja hooldustöödelt 10%.
⭐️⭐️⭐️Kuld 3000 EUR 1,5 aasta jooksul annab varuosadelt kuni 15% ning remondi- ja hooldustöödelt 11%.
⭐️⭐️⭐️⭐️Platinum 5000 EUR 1,5 aasta jooksul annab varuosadelt kuni 20% ning remondi- ja hooldustöödelt 12%.
See on kinnitus sellest, et hindame iga klienti ja tema lojaalsust. Enam ei pea meie juures kasutama tüütut kliendikaarti ja kõik toimib automaatselt. Piisab vaid sellest, et Sinu nimi (eraisik või ettevõte) on meie juures sisestatud ning arve väljastatakse sellele nimele.
Lisaks hindame veel ka perekondi. Nimelt kui ühest perekonnast käivad meie juures mitu autot siis on võimalik need autod ühe nime alla registreerida. Näiteks naine/ mees ja lapsed saavad kõik ühe nime alla boonust koguda. Eelduseks on siiski sama perekonnanimi auto tehnilises passis ning üks maksja kelle nimele arve läheb.
Lojaalsus on meile eriti tähtis ka seepärast, et kui vaid meie hooldame Sinu autot, siis me teame mis autoga tehtud ja mida teha vaja oleks kuna kogu auto hooldusajalugu on meil olemas. See teeb oluliselt lihtsamaks ka auto hooldamise ja võimalike vigade leidmise, kuna siis me tunneme Sinu autot! Tänu sellele oleks meie suurimaks sooviks, et saaksime kõik autoga seotud tööd ise teha - kokkuvõtteks on see kasulik nii meile kui ka Sulle ja Sinu sõidukile!