Esinduse kvaliteediga professionaalne autohooldus ja sõidukite remont Tallinnas

Oleme spetsialiseerunud automarkidele:

  • Audi
  • Volkswagen
  • Seat
  • Škoda

Automaatkäigukasti dünaamiline hooldus

Automaatkäigukasti dünaamiline hooldus

Käigukasti õli eluea lõppemisel lõpeb ka käigukasti eluiga. Automaatkäigukastis soovitame õli vahetada iga 60 000 km järel, sportlikuma sõidustiili korral aga iga 30 000 km läbimisel.

Siiani on automaatkäigukastides vahetatud õli mehaaniliselt: võetud vana õli välja, lastud uus sisse ning vahetatud filter. Kahjuks aga saab käigukastist sel viisil kätte vaid kolmandiku õlist, ülejäänu peitub koos mustusega turbiini, torustikku ja mujale. Kui nüüd mustale õlile lisatakse uus õli, langeb uue õli kvaliteet hetkega poole võrra.

Flamekos on kasutusel tipptasemel seade käigukasti hooldamiseks ja õli dünaamiliseks vahetuseks. Meie seadmega on võimalik teha pesu ja puhastus tervele käigukastile ning lisaks vahetada kogu käigukastis olev õli uue vastu.

Dünaamilise hoolduse ja õlivahetuse 6 etappi

  1. Esimesena lisatakse käigukasti spetsiaalne pesuaine.
  2. Teisena toimub käigukastis olemasoleva õli pesu meie eriseadmega. Selleks ühendatakse seade auto automaatkäigukasti õlijahutustorustikku nii, et kogu käigukastis ringlev õli suunatakse mitmekordselt läbi seadme. Seadme filter eemaldab õlist kõik lisandid, mis kogutakse seadme püüdurisse. Pesu toimub seni, kuni kõik lisandid on õlist eemaldatud.
    Kleepunud saaste täielikuks eemaldamiseks lisame õlile puhastusaineid. Kui tavalisel õlivahetusel uuendatakse vaid kolmandik automaatkäigukastis olevast õlist ning käigukasti hüdrotrafo, töösilindrid, pump, torustik ja klapid jäävad vana õliga täidetuks, siis meie seadmes mitte ainult ei eemaldata nendest kohtadest õli, vaid pestakse ka kõik käigukasti elementide sisepinnad hoolikalt puhtaks.
    Seejärel pumbatakse seadme abil käigukast õlist täielikult tühjaks - sealhulgas kogu torustik, hüdrotrafo ja klapid. Ühtlasi kontrollime käigukasti õlisurvet.
  3. Kolmandana vahetatakse käigukasti sisemine õlifilter ja põhjatihend. Selle töö käigus tagatakse magnetil olevate jääkide eemaldamine ja käigukasti tihedus. Käigukasti uue õli puhtus on täielikult garanteeritud.
  4. Neljandana täidetakse käigukast seadme vahendusel uue automaatkäigukasti õliga. Seade kontrollib täpselt sisestatava õli koguse ja täidab enne auto käivitamist täielikult kõik automaatkäigukasti õlikanalid. Seejärel toimub käigukasti töö kontroll.
  5. Viiendana läheb auto proovisõidule, mille käiguks kontrollitakse käigukasti tööd. Pärast seda jääb auto paariks tunniks jahtuma ning hiljem kontrollitakse kõik veel kord üle.
  6. Kuuendana tehakse käigukastile elektrooniline põhiseadistus, et kogu elektroonika kohaneks hooldatud käigukasti tööga kurssi viia ja saaks ennast sellele vastavalt seadistada. Lõplik seadistamine toimub 100 km läbimisel. Sellel ajal võib klient autot tavapäraselt kasutada, kogu protsess toimub automaatselt.

Käigukasti dünaamiline hooldus eriseadmega kujuneb mõistagi kallimaks kas või seepärast, et õlikogus on suurem (musta õli käigukasti ei jäeta). See-eest saame aga hoopis kvaliteetsema lõpptulemuse.

Seade võimaldab ka teha hoolduse üksikuid etappe eraldi, kombineerides hoolduse vastavalt kliendi soovile.

Küsige hinnapakkumist

Imago